Belin/Beliet - Onesse et Laharie 72 km - Reisverslag uit Onesse-et-Laharie, Frankrijk van SantiagoTE - WaarBenJij.nu Belin/Beliet - Onesse et Laharie 72 km - Reisverslag uit Onesse-et-Laharie, Frankrijk van SantiagoTE - WaarBenJij.nu

Belin/Beliet - Onesse et Laharie 72 km

13 April 2015 | Frankrijk, Onesse-et-Laharie

Gisteren geen internet maar ,in het kort,wel een heel leuke dag. Uitgezwaaid door 10 motorrijders die ons een kwartier later toeterend voorbij reden, gefietst van Porge naar Belin Beliet waar we gratis overnacht hebben omdat we voor die meneer de eerste pelgrims van het seizoen waren. Hij dronk 's avonds ook gezellig nog een wijntje mee. We hebben een heel eind langs de baai van Arcachon gereden waar oesters gekweekt worden en waar we uiteraard van genoten hebben,
Vandaag doorgefietst naar Onesse et Lahaire. Door het eindeloze Les Landes. Vanmorgen hebben we wel een mooi Romaans kerkje gezien met daarvoor een steen waarop stond dat we nog 1000 km te gaan hebben. We zijn dus voorlopig nog niet thuis. T. O. de kerk in een klein supermarktje het eea ingeslagen. De mevrouw herkende Santiago reizigers in ons en vroeg of we een stempel wilden,
Verder hebben we voor de lunch en ons middagdrankje de schaduw opgezocht want het is hier knap warm. Morgen nog warmer dus we vertrekken vroeg naar DAX . Dat is niet ver maar veel te zien dus dat is dan voor 's middags. En dan daarna het echte werk: de bergen!!

• 13 April 2015 - 19:01

Anna:

Veel succes in de bergen .fijn dat jullie mooi weer hebben.zus Anna

• 13 April 2015 - 22:50

Anja Mtc:

Wat een mooie omgeving he, mijn broer woont Lot et Garonne
    Dat ligt naast Les Landes, veel succes met het klimmen in de bergen.
    Geniet van het mooie werr

• 14 April 2015 - 10:29

Bernadet:

Leuk om de reisverslagen te lezen en te zien dat jullie ervan genieten !
    Maar nu de bergen in nog meer op de pendelen pfffft....dat gaat afzien worden , een hele prestatie hoor, succes

• 15 April 2015 - 14:34

Kees En Marijanne:

Wat is het toch leuk om iedere dag jullie reisverslag te lezen en wat een belevenissen onderweg. De komende 1000 km. Gaat zeker lukken en wij blijven met plezier de reis volgen.
    Veel succes in de bergen.
    Groetjes Kees en Marijanne