Santiago,eerste testbericht! - Reisverslag uit Delft, Nederland van SantiagoTE - WaarBenJij.nu Santiago,eerste testbericht! - Reisverslag uit Delft, Nederland van SantiagoTE - WaarBenJij.nu

Santiago,eerste testbericht!

Blijf op de hoogte en volg

19 Januari 2015 | Nederland, Delft

Over ong. 8 weken gaan Elbard en ik op de fiets naar Santiago de Compostela.
We zijn aan de voorbereidingen voor deze reis begonnen. Niet alleen in de vorm van veel kilometers fietsen, maar ook het nodige lezen. We zijn ook lid geworden van het Nederlands genootschap van St. Jacob. St Jacob is nl degene die volgens de legende in Santiago (Sint Jacob) begraven ligt.
Dit genootschap organiseert voor Santiago gangers 3 cursusavonden in Den Haag. Vanavond hadden we de eerste avond: de geschiedenis van de Camino. Er volgen er nog 2 in februari en maart en daarna stappen we echt op de fiets voor deze bijzondere reis van bijna 2500 km door België, Frankrijk en Spanje. En ik ga proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van ons wel en wee op deze reis via dit blog.
De test is hierbij gemaakt.

  • 14 Maart 2015 - 12:57

    Jos Teunisse:

    Hoi Totie, ken je me nog? moeder van Judith en jou voor het laatst gezien op het M.T.C.
    Ik hoorde van Judith dat jullie een behoorlijke sprong in het diepe gaan maken. Wat spannend en avontuurlijk tegelijk. Wij hadden ook zoveel plannen o.a dit. We zijn ook eens in Nijmegen wezen kijken in een kleine kapel nl de St Jacobskapel.van waaruit ook pelgrims tochten georganiseerd worden.
    Het is zo klein en zo intiem dat ik het jullie kan aanraden. Er wordt ook elke 2e zondag v/d maand een Jacobsviering gehouden voor mensen onderweg, gevolgd door een reisverslag van een pelgrim.
    Ik laat het jullie weten want misschien heb je er wat aan. Het adres is Kapel Glashuis 4 Nijmegen. Misschien ook op internet te vinden. Ik wens jullie voorlopig een hele goede reis en ik blijf jullie volgen
    omdat reizen en reisverslagen nog steeds mijn passie zijn. Geniet van alles wat je onderweg tegen kom
    en ik wens jullie heel veel sterkte maar vooral ook sterkte. Groetjes Jos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2015

Finisterra

02 Mei 2015

Muina- Santiago : 38 km

01 Mei 2015

Portomarin- Muina: 72 km

30 April 2015

Cebreiro - Portomarin : 71 km

29 April 2015

Ponferrada - Cebreiro: 58 km

Actief sinds 18 Jan. 2015
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 21857

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: