Chartellerault -Poitiers 40 km - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van SantiagoTE - WaarBenJij.nu Chartellerault -Poitiers 40 km - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van SantiagoTE - WaarBenJij.nu

Chartellerault -Poitiers 40 km

07 April 2015 | Frankrijk, Poitiers

Als je nu naar een leuke stad wil in Frankrijk kunnen we jullie Poitiers aanbevelen . Het is een groot museum. Alles makkelijk aan te lopen en voor de pauzes leuke terrasjes in de zon.
Vandaag maar een kort ritje en weer in de zon. We waren hier al om 13.00 uur. Eerst maar eens lekker geluncht en toen de spullen naar ons slaapadres gebracht.Maison diocesane voor pelgrims. Op vertoon van onze stempelkaart voor een speciale prijs.

• 07 April 2015 - 22:06

Len En Rene:

Beste To en Albert,leuke rit om te volgen,zeker Poittiers,tot horens,gr Len en Rene.

• 07 April 2015 - 22:17

Anna:

Mooi stukje 40 km.anders ben je te snel op bestemming.
    Elbard heeft nog nooit zoveel kerken gezien van binnen,dat wordt nog wat,
    Ik ook niet hoor Elbard.Fijn dat jullie nu wat beter weer hebben.
    Dan kan je toch wat meer genieten van wat er om je heen te zien is.
    Jullie reisverslagen worden goed gelezen ,leuk he.
    gr.anna en oj.

• 08 April 2015 - 12:34

Loes:

Hoi Elbard en Toot,
    Heb gebruik gemaaktvan jullie gastvrijheid na mijn eigen pelgrimstocht naar Warmond :-)
    Alles weer netjes opgeruimd !
    En even bij deuren gezegd dat ik geweest ben.
    Elbard je computer opstarten zonder paswoorden lukt niet ,ff over de mail voor de volgende keer? Of uitleg hoe die aan moet.
    Gaat lekker hè?
    Kan wel zien dat Elbard dat toetje nog meetorst,wat minder kilometers gemaakt dan ervoor:-))
    Geniet ervan!!!!!

• 08 April 2015 - 15:08

Leja Van Der Hoek:

Ongelooflijk mensen, jullie gaan als een speer. Even niet gekeken en zie nu dat jullie al behoorlijk ver in Frankrijk zijn. Heel veel petjes af voor deze prestatie.
    Ik vertrek morgen naar China en ga pas volgende maand weer lezen, dan zitten jullie al ruim in Spanje.
    Heel veel mooie ervaringen en voorspoed toegewenst. Dag, Leja