Anville-Mézières 55 km - Reisverslag uit Mézières-sur-Seine, Frankrijk van SantiagoTE - WaarBenJij.nu Anville-Mézières 55 km - Reisverslag uit Mézières-sur-Seine, Frankrijk van SantiagoTE - WaarBenJij.nu

Anville-Mézières 55 km

Blijf op de hoogte en volg

31 Maart 2015 | Frankrijk, Mézières-sur-Seine

We kregen vandaag een storm uit het Z-W en een paar hellingen van 9 %, dus we vonden het wel mooi voor zo. Eigenlijk viel het nog alles mee, want het bleef droog. zelfs af en toe de zon. Na Henonville reden we door region du Vexin, afgeleid van een Gallische bevolkingsgroep die hier woonde. Allemaal mooie dorpjes maar weer dichtgeplakt met kranten. En dan fiets je ineens om 13.00 uur langs een restaurant wat vol zit met chique volk. En daar hebben we toch culinair zitten eten. Onvoorstelbaar. De berg die daarna volgde lukte maar op het nippertje!!!! We Slapen nu boven de kroeg naast het station van Mézières en als we straks gedoucht zijn, kunnen we zo naar de Seine lopen, want daar zijn we net overheen gefietst.

  • 31 Maart 2015 - 18:32

    Anna:

    Dat ziet er goed uit op dat bord.Ik zou er zo zin in krijgen.
    Het waait hier ook best hard.groetjes zus anna

  • 31 Maart 2015 - 18:48

    Nelie:

    hoi reizigers,
    Leuk om jullie even te kunnen volgen.
    Het gaat jullie goed af zo te zien. Super leuk hoor.
    Het is hier wel erg winderig.
    Groetjes Siemon en nelie

  • 31 Maart 2015 - 21:39

    Cor Elmendorp:

    Hallo bedevaartgangers, gaat goed met jullie zo te lezen. Hier veel storm en soms slagregens. Voor Elbard, nav Spoorzone vorige week. Er waren vrij veel protesten vanwege parkeren en aanleg rotonde. Francis was niet blij met mij (foto's en bezwaar rotonde). Hetty had de dag ervoor weer een stuk in Delft op Zondag over draaideuren station (was Francis ook niet blij mee). Jullie verder een hele goede reis, Hetty en ik vertrekken volgende week donderdag met de camper voor paar weekjes. Ik duim voor jullie voor mooi weer en weinig (zadel)pijn. Groetjes Cor

  • 01 April 2015 - 09:04

    Loes:

    Jullie zullen ook nog wel even last van de storm houden,als ik zo het weerbericht hoor blijft dat nog wel een paar dagen.
    Als ik mij de kaart zo vpprstel , zitten jullie waar de Seine richting de zee gaat?
    nou success vandaag weer op naar het volgende haute cuisine restaurant :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Mézières-sur-Seine

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2015

Finisterra

02 Mei 2015

Muina- Santiago : 38 km

01 Mei 2015

Portomarin- Muina: 72 km

30 April 2015

Cebreiro - Portomarin : 71 km

29 April 2015

Ponferrada - Cebreiro: 58 km

Actief sinds 18 Jan. 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 21772

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: