G.bergen-Leuze 42 km - Reisverslag uit Leuze, Frankrijk van SantiagoTE - WaarBenJij.nu G.bergen-Leuze 42 km - Reisverslag uit Leuze, Frankrijk van SantiagoTE - WaarBenJij.nu

G.bergen-Leuze 42 km

25 Maart 2015 | Frankrijk, Leuze

Ik had een heel verslag getypt maar bij gebrek aan bereik werd het niet verzonden. Misschien floept het er straks wel spontaan uit. Maar even in het kort: op deze rustdag toch een korte route gedaan. En veel klimmetjes geoefend. Toch anders dan langs het water fietsen. Veel moois gezien en logeren nu in een zeer bijzondere herberg .Wie weet volgt te rest van mijn verhaal vanzelf. Morgenochtend fietsen we Frankrijk binnen. Enne.... Oh ja, iedereen bedankt voor het meeleven.

• 25 Maart 2015 - 21:29

Gert-Jan En Mariek:

He tante Totie en ome Elbard ;),

Afgelopen week was ik even bij Reurt en Mira. Zij fluisterde mij jullie waarbenjij.nu adres in. Leuk om de verslagen zo te lezen en merk dat het jullie prima afgaat. Respect dat jullie deze uitdaging aangaan en jullie kennende gaat dit gepaard met heerlijk genieten.

Succes nog!

Groetjes Gert-Jan en Mariek

• 25 Maart 2015 - 23:21

Anna:

Noem je dit een rustdag!Ik had vandaag ook een rustdag,die zag er heel anders uit ,ha
    Veel fietsplezier in frankrijk

• 26 Maart 2015 - 07:39

Michiel:

Hé pa en ma, lekker bezig. logisch dat pa een rustdag nodig heeft, hij heeft ook niet bij een keur korps gezeten ;) . Als jullie toch door Frankrijk knallen, nemen jullie dan nog een doosje champagne mee?
    Veel succes en doe voorzichtig.

• 26 Maart 2015 - 09:48

Kees Mulder:

Leuk hoor om jullie zo te volgen.
    Kaart erbij af en toe inzoomen op streetview en we kunnen een (heel klein beetje) vleugje Santiago snuiven.
    Geen last van hooikoorts op deze manier in ieder gaval. ;-)
    Een doosje champagne zal wel moeilijk worden maar een flaconnetje moet wel lukken toch?
    Geniet maar lekker

Kees em Marijanne

• 26 Maart 2015 - 10:20

Bina:

Ha fietsers,

Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Genieten wij ook een beetje mee.

• 26 Maart 2015 - 13:00

Ludy En Jan:

Kijk uit met de Fransen he? Rijden met een auto kunnen ze al niet, laats staan fietsen..... :)
    Veel plezier et bon courage!

• 26 Maart 2015 - 16:35

Judith:

Leuk om te lezen en zo een beetje mee te leven, Totie.... Jullie zijn volop aan het genieten, super!
    Veel mooie genietmomentjes samen! X