Duffel-Geraadsbergen 79 km - Reisverslag uit Bovenhoek, België van SantiagoTE - WaarBenJij.nu Duffel-Geraadsbergen 79 km - Reisverslag uit Bovenhoek, België van SantiagoTE - WaarBenJij.nu

Duffel-Geraadsbergen 79 km

24 Maart 2015 | België, Bovenhoek

Weer een prachtige dag, grotendeels in de zon. Het laatste half uur toch een paar druppels. De eerste stop was Mechelen. Wat een mooie stad. Elbard heeft vandaag zijn hart kunnen ophalen. De eerste helft langs en over spoorbanen inclusief oude wagons en de tweede helft langs de Dender. Prachtig fietspad langs het water. En ik genoot alleen al van het mooie weer en koffie op een terras. Elbard z'n Jacobsschelp achter op zijn fiets lokt veel reacties uit van mensen. Een man zei: Rijd maar achter me aan. Ik moet ook die kant op (Santiago

• 25 Maart 2015 - 12:11

Loes:

Gaat lekker zo!In dit tempo met een maand terug :-))
    Zie in gedachten Elbard al met zijn pastoortje achter die pastoor aanrennen!
    Ja die fles wijn moet wel op anders krijg je veel te veel bagage!
    Foto van Elbard zijn schelp?
    Fiets ze vandaag,hoop dat het bij jullie droog is!!!