Delft Prinsenbeek 77 - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van SantiagoTE - WaarBenJij.nu Delft Prinsenbeek 77 - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van SantiagoTE - WaarBenJij.nu

Delft Prinsenbeek 77

22 Maart 2015 | Nederland, Prinsenbeek

We zijn vanmorgen om 9.00 uur vertrokken. Uitgezwaaid door Cees en Marijanne. Onze buren die ook ons huis de komende tijd een beetje in de gaten houden. Eerste koffiestop Hillegersberg. Bij Laura en Martin weer uitgezwaaid en toen was de echte reis begonnen. We hebben een heerlijke dag gehad. Op het Hoofd in Dordrecht hebben we een half uurtje gezeten en toen via de Moerdijkbrug (prachtig) richting het Brabantse land. Het was wel een beetje wennen om met die zware bepakking te rijden, maar het gaat steeds beter. De kop is eraf en we zijn nog helemaal fit. Lekker gedoucht en nog even in de zon gezeten en zo direct gaan we een hapje eten. Topdag dus!

• 22 Maart 2015 - 18:36

Ludy & Jan:

Als het voorlopig dit weer blijft, mogen jullie niet klagen! Top, we houden jullie in de gaten! :)

• 22 Maart 2015 - 19:27

Laura En Martin:

goed gedaan hoor! het is al een heel eind! leuk als jullie de dagbestemmingen b lijven koppelen, dan kunnen we zien hoe het gaat.

groetjes
    L+M

• 22 Maart 2015 - 21:55

Anne Marie:

mooi weer om de reis mee te beginnen.En dan morgen het land uit.

• 23 Maart 2015 - 09:11

Esther En Maria:

Zo, op naar België! Komende week noordenwind dus jullie zitten zo in Frankrijk!! Goede reis en veel plezier weer vandaag!!

• 23 Maart 2015 - 10:01

Loes:

De kop is eraf en we zijn nog helemaal fit....lachen,zou niet best zijn als je nu al instortte :-))
    Nou weer een superdag om te fietsen lijkt me! Beetje fris maar je krijgt het toch snel genoeg warm met de inspanning die jullie leveren.
    Leuk dit blog om jullie zo te volgen trouwens!
    Wens jullie weer top dag toe!

• 23 Maart 2015 - 11:49

Leja :

Geweldig mensen, echt op weg!
    Afgelopen zaterdag in Amersfoort de bijeenkomst van het Genootschap was goed georganiseerd en heel leuk om bij te wonen. Ook weer veel geleerd.
    Maar niks gaat natuurlijk boven de praktijk en daar zitten jullie nu middenin.
    Heel voorspoedige tocht gewenst. Leja

• 23 Maart 2015 - 17:21

Anja:

Erg leuk om jullie te gaan volgen op deze fantastische fiets reis